Píši pro vás.

Jak prodat nemovitost za nejvyšší cenu
22

Zář

Jak prodat nemovitost za nejvyšší cenu? 5 nástrojů moderního makléře

5 minut čtení

Co je potřeba pro efektivní prezentaci a propagaci prodávané nemovitosti? A jaké moderní nástroje by měl ovládat realitní makléř? Podívejte se na 5 způsobů, které mohou výrazně pomoci s prodejem nemovitosti. 

Jaký je rozdíl mezi průměrným inzerátem a kvalitně připravenou nabídkou, které si všimne řádově více lidí? A co udělat, aby se nabídka nemovitosti dostala i k lidem, kteří nesledují realitní portály? Zjistěte, jaké nástroje by měl ovládat moderní realitní makléř. Jde o 5 způsobů, které se vzájemně doplňují a pomohou ve snaze jak prodat nemovitost za nejvyšší cenu v krátkém čase. 

Videoprohlídka

Video dokáže plasticky zachytit veškeré detaily, propojit místnosti a zároveň připojit kouzlo těsného okolí nemovitosti. S pomocí jednoduchého komentáře dojde k vytvoření jakési univerzální prohlídky nemovitosti. Případní zájemci uvidí více detailů v porovnání s pouhými fotografiemi a lépe se rozhodnou, jestli se vypraví na osobní prohlídku. Přípravu videoprohlídky je dobré nepodcenit. Krásně upravená nemovitost podle pravidel home stagingu a kvalitní záznam obrazu i zvuku by měly být samozřejmostí. 

Tip: Přečtěte si článek o videoprohlídce nemovitosti

Virtuální prohlídka nemovitosti

Dalším způsobem, jak nemovitost ještě více přiblížit potenciálním zájemcům už prostřednictvím internetu, je virtuální prohlídka nemovitosti. Pomocí speciálního 3D scanu se zachytí veškeré místnosti nemovitosti, to jak na sebe navazují a co všechno nemovitost nabízí. Kvalifikovaní realitní makléři vědí, že správně připravenou virtuální prohlídkou šetří čas sobě i potenciálním zájemcům o koupi. Zároveň jde o výrazné zatraktivnění nabídky, kterou si prohlédne více lidí a může se tak prodat za lepší cenu. I přes mnoho výhod je zatím virtuální prohlídka spíše raritní záležitostí, což dodává plusové body navíc pro odlišení nabídky od těch konkurenčních. 

Tip: Přečtete si samostatný článek o virtuální prohlídce nemovitosti

Vytvoření webové stránky prodávané nemovitosti

Samotné vložení nabídky na inzertní server s nemovitosti nemusí vždy stačit. O to více to platí u atypických a dražších nemovitostí, kde je okruh potenciálních kupců výrazně menší. V takovém případě je potřeba dostat nabídku až přímo k nim. Za tímto účelem slouží vytvoření vlastní webové stránky, na které jsou umístěny nejen fotografie nemovitosti, videoprohlídka či možnost virtuální prohlídky. Chybět by neměly ani podrobnější informace a ideálně i důležité dokumenty (Výpis z KN, Evidenční list apod.). Takto připravenou stránku je možné relativně snadno zviditelnit pomocí placené bannerové inzerce přes Google Ads a propagací na sociálních sítích. Tento způsob nabízí větší kontrolu nad správným nastavením a zacílením reklamy a tím pádem i větší šanci na prodej za nejvyšší cenu v krátkém čase.

Tip: Přečtěte si článek o přípravě webové stránky s nabídkou nemovitosti

Reklama pomocí Google Ads 

Nádherné fotografie, propracovaná videoprohlídka, líbivý 3D scan a samostatná webová stránka s informacemi jsou k ničemu, pokud se nedostanou přímo k lidem. Využitím moderních nástrojů internetového marketingu se správným nastavením se nabídka zobrazí až tisícům lidí. Bannery se navíc zobrazí i těm, kdo běžně nesledují realitní portály, ale přesto se mohou stát kupci. Opět jde o způsob, jak za poměrně krátký čas prodat nemovitost za nejvyšší možnou cenu.

Tip: Přečtěte si článek věnovaný propagaci nemovitostí pomocí Google Ads. 

Inzerce na sociálních sítích

Podle statistik stráví lidé na sociálních sítích v průměru 2 hodiny a 23 minut denně (zdroj). Tak proč jim nenabídnout obsah, který jim pomůže se sehnáním nového bydlení či nemovitosti pro investici? Na sociálních sítích je důležité zaujmout, takže se zde dobře pracuje hlavně s videoprohlídkou nemovitosti. Pomůže ale i doplnění odkazu na webovou stránku s dalšími informacemi a virtuální prohlídkou. Díky placené propagaci se inzerát dostane mezi více lidí a možná právě zde se najde ideální zájemce. 

Tip: Přečtěte si článek o propagaci nemovitosti na sociálních sítích

Pár tipů navíc

Pokud víte, jak vybrat správnou realitní kancelář a najdete makléře, u kterého se vyplatí spolupracovat v režimu exkluzivního zastoupení, máte nakročeno k úspěšnému prodeji. Pomoci vám mohou i další články na mém blogu, kdy po zadání e-mailu jednoduše odebíráte novinky. Dozvíte se řadu praktických informací týkající se prodeje či pronájmu nemovitostí i novinky ze světa realitního trhu. 

    Máte nemovitost na prodej?

    Podle celorepublikové databáze je potvrzené, že prodávám nemovitosti v průměru o 15 % dráž než ostatní makléři. Vyplňte krátký formulář, já se vám co nejdříve ozvu a výhodně prodám i tu Vaší.



    Sdílejte: